Copywriting
Pisać każdy może, ale nie każdy wie, jak pisać, żeby sprzedać!
Cześć!
Mam na imię Marta i jestem copywriterem.
Witam Cię w świecie słów, które są nieodzowną częścią Twojego planu marketingowego – słów, które będą dla Ciebie sprzedawać!
Może najpierw wyjaśnię Ci, czym jest copywriting.
Copywriting to swojego rodzaju sztuka, która ma za zadanie wywołać w odbiorcy określoną reakcję. Tak jak malarz pędzlem, tak copywriter słowami tworzy obraz, który ma wzbudzić emocje i wywołać chęć posiadania go.
Tak więc, jeśli zajrzałeś w tą zakładkę, oznacza to, że prawdopodobnie Twój obraz nie został stworzony przez artystę i w przekazie informacji do Twoich klientów, nastąpił jakiś zgrzyt lub po prostu brakuje Ci kolejnego puzzla w układance, by Twoje działania marketingowe były kompletne.
Zapewne jest to jedna z tych opcji:
- teksty na stronie nie sprzedają,
- nie masz pomysłu na posty w mediach społecznościowych,
- chcesz mieć dobre hasło reklamowe albo unikatową nazwę swojej firmy,
- chcesz mieć fajne artykuły na swoim blogu, zgodne z pozycjonowaniem,
- chcesz opowiedzieć swojemu klientowi ciekawą historię, ale nie masz kompletnie pojęcia, od czego zacząć,
- lub być może zaczynasz budować swoją markę i potrzebujesz dobrych tekstów reklamowych.
Jeśli któryś z tych podpunktów pasuje do Twojej obecnej sytuacji – cieszę się, że jesteś, bo razem możemy ubrać Twoją firmę w słowa, które spowodują sprzedaż Twoich usług lub produktów. Nie martw się, nie będę wymagać od Ciebie burzy mózgu.
Chciałabym, tylko żebyś porozmawiał ze mną na temat swojej firmy. Nikt tak jej nie zna, jak Ty, bo to Ty tworzysz ją od podstaw. Z małego ziarenka dzięki Tobie i na Twoich oczach wyrosło lub wyrośnie wielkie drzewo, które trzeba nieustannie podlewać, aby miało piękne liście, kwiaty, było potężne i zdrowe.
Mogę lać przysłowiową wodę na Twojej stronie internetowej, czy w artykułach na bloga, ale nie na tym rzecz polega. Chcę, aby teksty, które napiszę dla Twojej firmy były po prostu skuteczne i chciałabym, żebyś wiedział, że to nie Ty jesteś tutaj najważniejszy.
Ty jesteś swego rodzaju pośrednikiem, pomiędzy tekstem, który piszę ja, a klientem, który czyta te teksty. Najważniejszy w tym przypadku jest odbiorca. To w nim wyrazy, zdania, czy teksty mają wzbudzać emocje i chęć zakupy Twojego produktu lub usługi.
- Teksty na stronę wizerunkową,
- Teksty na bloga,
- E-maile sprzedażowe,
- Opisy produktów,
- Teksty postów w Social Media,
- Nazwę firmy,
- Hasło pozycjonujące,
- SEO copywriting.
Porozmawiajmy o Twojej firmie i stwórzmy sensowny obraz Twojej marki, produktów lub usług, który będzie skutecznie sprzedawał, a dzięki temu Ty i Twoja firma będziecie rosnąć w siłę.