Strony internetowe - Jak podnieść pozycję ?

Odpowiednio budowane strony internetowe.

Przyjazne adresy URL

Mapa XML

Mobilne strony internetowe

Unikalna treść

Co zrobić, aby strona internetowa była wysoko w Google ?

Profesjonalnie zbudowane strony internetowe wyświetlają się wyżej !

Podczas tworzenia strony internetowej za jej kulisami znajduje się wiele aspektów, które mają wpływ na ocenę witryny przez wyszukiwarki. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO to sposób na poprawę pozycji w rankingu w wynikach wyszukiwania.

Co to znaczy, że Twoja witryna jest przyjazna dla Google ?
Miliardy osób codziennie używa z wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów lub usług. Pomyśl o tym, jak sam wyszukujesz w Google. Prawdopodobnie nie przewijasz wielu stron w celu znalezienia odpowiedniego wyboru. Starasz się przejrzeć kilka najważniejszych opcji, aby znaleźć to, czego potrzebujesz. Wyższa pozycja naszej strony internetowej w Google lub innych wyszukiwarkach daje o wiele większe szanse na to, że klient wejdzie na stronę internetową Twojej firmy. Proces pozycjonowania obejmuje indeksowanie przez Google każdej strony internetowej. Google bierze pod uwagę czynniki rankingowe, takie jak bezpieczeństwo witryn, przyjazność dla urządzeń mobilnych, optymalizacje na stronie, szybkość strony, linki przychodzące, wychodzące i wiele innych. Zwiększanie szans na indeksowanie Twojej witryny przez Google

Buduj przyjazne dla użytkownika adresy URL.

Adres URL powinien być maksymalnie uproszczony, aby użytkownicy mogli łatwo poruszać się po stronie internetowej i znajdować potrzebne informacje. Adresy URL mogą nie być najważniejsze w pozycjonowaniu, ale są jego częścią. Każdy adres URL musi mieć jakiś cel, aby Google oraz osoby, które wyszukują informacji, mogły łatwo sortować witryny. Ogólna zasada jest taka, że użytkownicy powinni być w stanie zrozumieć, co będzie na stronie, po prostu patrząc na adres URL, czyli np. będąc w zakładce „strony internetowe” na naszej witrynie, jesteś w stanie ocenić, co na niej znajdziesz, zanim się otworzy.

Stwórz mapę witryny XML.

Mapa witryny XML pokazuje Google-owi najważniejsze podstrony w Twojej stronie internetowej, aby można je było zaindeksować. Można to traktować jako mapę, która ułatwia odnajdywanie stron. Posiadanie mapy na pewno poprawi rankingi.

Przyjazna wersja mobilna strony internetowej dla robotów Google.

Publikacja strony internetowej to nie koniec. Ważne jest, aby witryna funkcjonowała bezproblemowo również na urządzeniach mobilnych. Wersja mobilna powinna być intuicyjna, prosta i łatwa w poruszaniu się. Powinna także ładować się szybko, aby nie zniechęcać użytkownika. Zamieszczanie wysokiej jakości treści na stronie internetowej. To, co czytasz, odgrywa bardzo dużą rolę w poprawianiu rankingów pozycjonowania. Pisanie treści, takich jak opisy produktów i usług, posty na blogach, infografiki oraz wiele innych, może pomóc zwiększyć zaangażowanie na Twojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Szukają Cię jako specjalisty w branży, a odpowiednio napisane treści dają pewność, że jesteś prawdziwym ekspertem.

Nie duplikuj treści !

Istotnym aspektem, na który należy uważać, jest duplikowanie treści, ponieważ Google odbiera to, jako kopia treści z innych stron. W momencie, kiedy roboty zaindeksują Twoją stronę internetową i najdą ją także w innym miejscu w Internecie, będzie to miało negatywny wpływ na pozycję. Wyszukiwarki nie chcą udostępniać użytkownikom wielu kopii tej samej treści.

Jest jeszcze wiele aspektów, które wpływają na pozycję stron internetowych. Są to niestety działania, które wymagają czasu i cierpliwości. Strony przy dużej konkurencyjności w branży będą miały trudniej pozycjonować się po tych samych słowach kluczowych, co konkurencja. Warto wtedy wybrać słowa kluczowe, na które pozycjonuje się mniej firm, aby uzyskać efekty szybciej.