fbpx

Strony internetowe - Znaczenie Google Moja Firma dla strony internetowej.

Lokalny pakiet map

Analizy i statystyki

Jak działa Google My Business ?

Jak stworzyć Google My Business dla firmy ?

Znaczenie Google Moja Firma

W tak intensywnie zmieniającym się świecie marketingu cyfrowego, wręcz wymagane jest pokazanie się w wyszukiwarkach. Tok myślenia przedsiębiorców, którzy twierdzą że nie potrzebują widoczności w Internecie ponieważ mają stałych klientów spowoduje, że kiedyś właśnie ci klienci zaczną korzystać z usług konkurencji ponieważ posiada ona na przykład możliwość zamówień online lub sprawdzenia cen na stronie internetowej. Wtedy może być za późno na szybkie myślenie „co zrobić żeby klienci trafiali do mnie, a nie do konkurencji?”.
Widoczność w wyszukiwarkach wcale nie musi być kosztowna. Jednym z tych ważnych narzędzi, które mogą Ci w tym pomóc, jest użycie profilu Google My Business. Jest to narzędzie, z którego korzysta wiele firm. Co najlepsze, jest ono darmowe !
Działa ono głównie dla lokalnego wyszukiwania, ale przy dokładnym uzupełnieniu informacji daje naprawdę dobry rezultat.

Lokalny pakiet map

Wpisują dane słowo kluczowe w wyszukiwarce otrzymujemy wiele informacji. Zanim jednak zobaczymy naturalne wyniki wyszukiwania, często wyświetlają nam się wyniki w mapach Google. Są to informacje, które uzupełniamy w Google My Business. Większość z nas zauważy, że Google wyświetla tylko 3 firmy w wynikach mapowych. Pojawienie się właśnie w pierwszej trójce map może być najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze Twojej firmy przez potencjalnego klienta. Chcesz znaleźć się w pierwszej trójce ? Precyzyjnie uzupełnij wszystkie informacje. Nikt nie da gwarancji, że znajdziesz się właśnie na tych pozycjach, ale na pewno będziesz mieć większe szanse niż firmy z mniejszą ilością danych.

Analizy i statystyki

Wizytówka w Google My Business dostarcza cennych informacji o Twojej firmie, ale może również dać Tobie wgląd do szczegółowych raportów i danych analitycznych, które określają wyniki Twojej firmy. Daje możliwość sprawdzenia ilości wizyt w stronie internetowej, kliknięć w zdjęcia, a także wyznaczenia trasy dojazdu do firmy.
Głównym zadaniem Google My Business jest kierowanie lokalnych zapytań do firmy, która jest właśnie w tej lokalizacji. Narzędzie, jakim jest Google My Business kieruje klienta bezpośrednio do nas lub na naszą witrynę.

Jak działa Google My Business ?

Korzystając w wyszukiwarki Google wielu z Was zastanawia się, według jakich wytycznych pojawiają nam się wyniki w mapach. Dlaczego akurat te firmy są najwyżej ? Pierwszy aspekt to odległość, czyli bliskość firmy od miejsca, w którym szukamy. Google pokazuje firmy, które są w najbardziej dogodnej lokalizacji dla osoby, która szuka.
Kolejny czynnik to trafność zapytania. Wpisując dane słowo kluczowe, roboty Google przeszukują wszystkie informacje opisane w wizytówce i daje najbardziej trafny wynik. Sprawdza między innymi, co firma oferuje.
Następny czynnik to siła Twojej firmy pod kątek pozycjonowania. Im więcej informacji na temat Twojej firmy w Internecie tym lepiej. Siła SEO jest jednym z tych czynników, które najbardziej wpływają na wiarygodność dla Google i dlatego chętniej pokaże firmy, które posiadają np. dobrze zbudowaną stronę internetową oraz linkowania zewnętrzne, które prowadzą do naszej witryny.

Jak stworzyć Google My Business dla firmy ?

Jest to bardzo proste. Wystarczy założyć konto w Gmail, aby można było uzupełnić wszystkie dane. Po założeniu skrzynki e-mail należy wejść w panel Google My Business i uzupełnić wszystkie dane.
W następnym kroku, Google poprosi o weryfikację informacji poprzez przesłany kod.
Kod zostanie wysłany pod wskazany adres pocztą lub smsem pod wskazany numer telefonu. Po uzyskaniu kodu, uzupełniamy go i możemy przejść do dalszego zamieszczania informacji na temat naszej działalności.
W przypadku, kiedy chcą Państwo, aby zajęła się tym profesjonalna firma, zapraszamy do kontaktu. Pomożemy stworzyć profil firmy w Google My Business.