Korzystając w wyszukiwarki Google wielu z Was zastanawia się, według jakich wytycznych pojawiają nam się wyniki w mapach. Dlaczego akurat te firmy są najwyżej ? Pierwszy aspekt to odległość, czyli bliskość firmy od miejsca, w którym szukamy. Google pokazuje firmy, które są w najbardziej dogodnej lokalizacji dla osoby, która szuka.
Kolejny czynnik to trafność zapytania. Wpisując dane słowo kluczowe, roboty Google przeszukują wszystkie informacje opisane w wizytówce i daje najbardziej trafny wynik. Sprawdza między innymi, co firma oferuje.
Następny czynnik to siła Twojej firmy pod kątek pozycjonowania. Im więcej informacji na temat Twojej firmy w Internecie tym lepiej. Siła SEO jest jednym z tych czynników, które najbardziej wpływają na wiarygodność dla Google i dlatego chętniej pokaże firmy, które posiadają np. dobrze zbudowaną stronę internetową oraz linkowania zewnętrzne, które prowadzą do naszej witryny.